Jak promowaliśmy figurki z filmów Marvela? – współpraca z influencerami

Brief

Marvel Movie Figurines to wyjątkowa kolekcja od wydawnictwa De Agostini, dzięki której konsumenci mogą skompletować figurki postaci z uniwersum Marvela w skali 1:16. Iron Man, Hulk, Spider Man, Kapitan Ameryka czy Czarna Wdowa – to tylko niektóre z nich. Klientowi zależało na dotarciu do fanów uniwersum Marvela, geeków, kolekcjonerów i miłośników komiksów.

Realizacja

Postawiliśmy na współpracę z influencerami. Liderzy opinii otrzymali kilka pierwszych numerów kolekcji, a ich zadaniem było zaprezentowanie figurek swoim widzom i czytelnikom. Uzupełnieniem akcji był specjalny live stream, podczas którego influencerzy rozmawiali o kolekcji, wymieniali się doświadczeniami i sympatiami związanymi z postaciami superbohaterów.

Podjęliśmy współpracę z topowymi YouTuberami, którzy opowiadali o kolekcji w swoich filmach. Udostępniali także specjalny kod i link, dzięki którym mierzyliśmy sprzedaż.

Influencerzy tworzyli pomysłowy i oryginalny content związany z kolekcją - zdjęcia figurek w plenerze i w towarzystwie komiksów, cosplay i sesja zdjęciowa z ulubioną figurką, to tylko niektóre z nich...

Dodatkowym elementem kampanii była transmisja video, podczas której influencerzy rozmawiali o swoich ulubionych bohaterach z uniwersum Marvela. Podczas streamu influencerzy brali udział w specjalnym quizie, a dla obserwujących był konkurs. Transmisja wygenerowała łacznie ponad 34 000 wyświetleń, a na czacie udzielało się ponad 1 600 osób.

1114682

Wyświetlenia publikowanych przez influencerów treści

(na YouTubie, blogach, Facebooku, Instagramie itd.)

49505

Interakcji konsumenckich z opublikowanymi treściami

(lajki, komentarze, udostępnienia)

301

Prenumeraty, które zamówili odbiorcy naszej kampanii

(wpisali podczas zamówienia specjalny kod)

Chcesz zrealizować kampanię z influencerami dla Twojej marki? Zapraszamy do kontaktu:

Ewelina Radowicz, CEO. Tel. 510-124-584 e.radowicz@pittedcherries.pl

Paweł Jaroszyński, CEO. Tel. 500-071-758 p.jaroszynski@pittedcherries.pl