Bakalie w social mediach – działania na Facebooku i Instagramie dla marki Bakal

Brief

Bakal to polska marka oferująca klientom bakal(i)owe przekąski, słodkości, suszone owoce, batony, ziarna, orzechy. Chrupiące, zdrowe, bez konserwantów, w opakowaniach w 100% do recyklingu. Klientowi zależało, aby social media były jego wizytówką – kolorową, inspirującą do kulinarnych przygód i angażującą.

Realizacja

Prowadzimy profil na Facebooku i Instagramie. Stawiamy na apetyczne zdjęcia produktowe, inspirujące przepisy, grafiki podkreślające zalety produktów oraz angażujące quizy, konkursy, zagadki.

Przykładowe posty ze zdjęciami produktowymi. Nasze aranżacje nawiązują do pór roku i odnoszą się do cech danych produktów. Tworzymy zdjęcia w studiu oraz w plenerze. Zawsze starannie dobieramy rekwizyty oraz tła.

Przykładowe posty z inspirującymi przepisami. Współpracujemy z fotografem-dietetykiem, który tworzy pyszne i zdrowe przepisy z wykorzystaniem produktów klienta. Potrawy są kolorowe, apetyczne i proste do zrobienia. Często angażujemy konsumentów do kulinarnych eksperymentów z różnych stron świata.

Grafiki podkreślające cechy produktów. Tworzymy grafiki produktowe, w których na pierwszym planie jest produkt i jego prozdrowotne właściwości.

Konkursy, promocje, quizy, zagadki:

4000000

Do tylu konsumentów dotarliśmy w 2022 roku

9000000

Tyle wyświetleń zebrały nasze posty w 2022 roku

180000

Tyle interakcji zdobyły nasze posty w 2022 roku

Chcesz, aby Twoje social media wyglądały tak samo dobrze? Napisz lub zadzwoń do nas!

Ewelina Radowicz, CEO. Tel. 510-124-584 e.radowicz@pittedcherries.pl

Paweł Jaroszyński, CEO. Tel. 500-071-758 p.jaroszynski@pittedcherries.pl