

Brief
Nasz klient to producent chemii motoryzacyjnej. Zarówno wysokiej klasy płynów hamulcowych, chłodniczych, do spryskiwaczy czy olei silnikowych.
Zależało nam na stworzeniu angażującej przestrzeni w mediach społecznościowych. Miejsca spotkań dla zapalonych miłośników motoryzacji.
x
Realizacja
x
- Prowadzenie fanpage’a Moto Garaż Organika na Facebooku – budowanie zaangażowanej społeczności.
- Fotografia produktowa.
- Wprowadzenie do komunikacji postaci Brand Hero – Mechanika Zenka, który w zabawny sposób angażował społeczność do interakcji.
- Wprowadzenie do komunikacji Projektu Polonez – odrestaurowanego i obrandowanego niekwestionowanego króla polskiej motoryzacji – Poloneza Caro.
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi – zwiększanie świadomości i rozpoznawalności marki.
Efekty
x
Na profilu Moto Garaż Organika zbudowaliśmy społeczność składającą się z ponad 20 000 fanów – pasjonatów czterech kółek.
x
Dzięki cyklicznej kampanii reklamowej – w każdym kolejnym miesiącu naszej pracy docieraliśmy średnio do ponad 200 000 fanów motoryzacji.

Przykładowe zdjęcia publikowane na fanpage’u Moto Garaż Organika:

Przykładowe memy z Mechanikiem Zenkiem w roli głównej:
