Social media na wysokich obrotach – Moto Garaż Organika na Facebooku

Social media na wysokich obrotach – Moto Garaż Organika na Facebooku Card clip red

Brief

Nasz klient to producent chemii motoryzacyjnej. Zarówno wysokiej klasy płynów hamulcowych, chłodniczych, do spryskiwaczy czy olei silnikowych.


Zależało nam na stworzeniu angażującej przestrzeni w mediach społecznościowych. Miejsca spotkań dla zapalonych miłośników motoryzacji.

x

Realizacja

x

  • Prowadzenie fanpage’a Moto Garaż Organika na Facebooku – budowanie zaangażowanej społeczności.
  • Fotografia produktowa.
  • Wprowadzenie do komunikacji postaci Brand Hero – Mechanika Zenka, który w zabawny sposób angażował społeczność do interakcji.
  • Wprowadzenie do komunikacji Projektu Polonez – odrestaurowanego i obrandowanego niekwestionowanego króla polskiej motoryzacji – Poloneza Caro.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi – zwiększanie świadomości i rozpoznawalności marki.

Efekty

x

Na profilu Moto Garaż Organika zbudowaliśmy społeczność składającą się z ponad 20 000 fanów – pasjonatów czterech kółek.

x

Dzięki cyklicznej kampanii reklamowej – w każdym kolejnym miesiącu naszej pracy docieraliśmy średnio do ponad 200 000 fanów motoryzacji.

Przykładowe zdjęcia publikowane na fanpage’u Moto Garaż Organika:

Przykładowe memy z Mechanikiem Zenkiem w roli głównej:

Przykładowe zdjęcia z sesji Poloneza: