Jak promowaliśmy figurki z filmów Marvela? – współpraca z influencerami

Jak promowaliśmy figurki z filmów Marvela? – współpraca z influencerami Card clip red

Nasze zadania

Marvel Movie Figurines to wyjątkowa kolekcja od wydawnictwa De Agostini, dzięki której konsumenci mogą skompletować figurki postaci z uniwersum Marvela w skali 1:16. Iron Man, Hulk, Spider Man, Kapitan Ameryka czy Czarna Wdowa – to tylko niektóre z nich. Klientowi zależało na dotarciu do fanów uniwersum Marvela, geeków, kolekcjonerów i miłośników komiksów.

Co osiągnęliśmy

Postawiliśmy na współpracę z influencerami. Liderzy opinii otrzymali kilka pierwszych numerów kolekcji, a ich zadaniem było zaprezentowanie figurek swoim widzom i czytelnikom. Uzupełnieniem akcji był specjalny live stream, podczas którego influencerzy rozmawiali o kolekcji, wymieniali się doświadczeniami i sympatiami związanymi z postaciami superbohaterów.

Podjęliśmy współpracę z topowymi YouTuberami, którzy opowiadali o kolekcji w swoich filmach.

Udostępniali także specjalny kod i link, dzięki którym mierzyliśmy sprzedaż.

Influencerzy tworzyli pomysłowy i oryginalny content związany z kolekcją

zdjęcia figurek w plenerze i w towarzystwie komiksów, cosplay i sesja zdjęciowa z ulubioną figurką, to tylko niektóre z nich…

Dodatkowym elementem kampanii była transmisja video

Podczas której influencerzy rozmawiali o swoich ulubionych bohaterach z uniwersum Marvela. Podczas streamu influencerzy brali udział w specjalnym quizie, a dla obserwujących był konkurs. Transmisja wygenerowała łącznie ponad 34 000 wyświetleń, a na czacie udzielało się ponad 1 600 osób.

Wyświetlenia publikowanych przez influencerów treści
(na YouTubie, blogach, Facebooku, Instagramie itd.)

Interakcji konsumenckich z opublikowanymi treściami
(lajki, komentarze, udostępnienia)

Interakcji konsumenckich z opublikowanymi treściami
(lajki, komentarze, udostępnienia)