Czworonożni influencerzy polecali karmy od Tricolor Card clip red

Nasze zadania

Zwiększenie rozpoznawalności na polskim rynku produktów dystrybuowanych przez firmę Tricolor. Wśród asortymentu są m.in. karmy suche i mokre dla kotów i psów – angielskich oraz włoskich marek.
Podjęliśmy współprace z psimi i kocimi influencerami, którzy są aktywni na Instagramie.
Smak karm był precyzyjnie dobrany do układów pokarmowych czworonogów, z dbałością o ich alergie pokarmowe czy preferencje smakowe.
Oprócz tego wprowadziliśmy Klienta na szerokie wody mediów społecznościowych, zakładając i prowadząc profile na Facebooku i Instagramie.

Co osiągnęliśmy

Oprócz licznych recenzji karm, świetny content w postaci zdjęć. Od świątecznych sesji, po te na świeżym powietrzu. Czworonożni testerzy wyglądali na zadowolonych 😊
Nasza praca nad rozkręceniem profili społecznościowych marki pozwoliła na comiesięczne wyniki sięgające aż 600 000 odbiorców na 2 profilach oraz blisko 6 000 aktywności.

Recenzje zwierzaków: