Nasze zadania
Wypromowanie wśród mam dzieci w wieku przedszkolnym kolekcji De Agostini „Audiobajki – magia słuchania”. Naszym zadaniem było znalezienie influencerek pasujących do produktu i zainspirowanie ich do zapoznania się z audiobajkami. Następnie influencerki polecały kolekcję innym mamom.
Kolekcja składa się z książek z kultowymi bajkami Disney’a, głośnikiem Bluetooth dołączonym do pierwszej przesyłki oraz figurek z bajek, które po nałożeniu na głośnik, uruchamiają audiobook.
Od 2021 roku zorganizowaliśmy cztery edycje współpracy z influencerami. W ramach tych edycji przygotowaliśmy bazę 208 influencerek, z których 103 zaangażowaliśmy w promocję.
Skupiliśmy się na recenzjach na kanałach YouTube, profilach na Facebooku i Instagramie oraz na blogach. Influencerki udostępniały specjalny kod i link, dzięki którym precyzyjnie mierzyliśmy sprzedaż prenumerat.