Kampania leadowa na Facebooku dla firmy Dekpol

Kim jest Klient?

DEKPOL S.A. powstał w 1993 r. Jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży budowlanej. Jej inwestycje to głównie nowoczesne i funkcjonalne osiedla w okolicach Trójmiasta. Firma słynie także z realizacji luksusowych inwestycji, takich jak np. Hotel Grano na Wyspie Spichrzów w Gdańsku.

Wyzwanie

Branża budowlana w Polsce niesamowicie się rozwija. Powstaje mnóstwo nowych osiedli mieszkalnych, więc konsumenci, chcący odnaleźć swoje cztery kąty, mają w czym przebierać. Konkurencja jest ogromna. Nastały czasy, w których  to firmy takie jak Dekpol muszą wychodzić z nową marketingową inicjatywą, aby skuteczniej sprzedawać. Czy Facebook to dobre narzędzie do zbierania leadów?

Realizacja - kampania reklamowa na Facebooku

Uruchamiamy kampanię reklamową w obrębie Facebooka, w której skupiamy się na promocji nowego osiedla Foresta.

Kluczowe jest tutaj trafne wyselekcjonowanie grupy docelowej – osób potencjalnie zainteresowanych kupnem mieszkania na tym osiedlu.

Zdefiniowaliśmy osoby, które interesują się nowymi inwestycjami mieszkalnymi i szukają kredytu na mieszkanie.

Następnie sfocusowaliśmy się przede wszystkim na osoby młode, szukające swoich pierwszych czterech kątów, dla których ważna jest nowoczesność, komfort i bliskość terenów zielonych.

Realizacja - kampania w messengerze

Dodatkowym elementem jest kampania reklamowa w messengerze. Tworzymy bota, którego zadaniem jest pozyskiwanie leadów.

Kluczowe jest tutaj, oprócz precyzyjnego dotarcia, wygenerowanie takich pytań, które doskonale odpowiedzą na potrzeby potencjalnych klientów.

Realizacja - fanpage na Facebooku

Wsparciem kampanii jest fanpage na Facebooku, na którym promujemy szeroką ofertę mieszkaniową i inwestycyjną.

W publikowanych wpisach zachęcamy do poznania poszczególnych inwestycji, piszemy o ich zaletach i funkcjonalnych rozwiązaniach. Publikujemy zdjęcia z powstających osiedli i informujemy o dostępności poszczególnych mieszkań.

Bardzo ważna jest także obsługa klienta w komentarzach – odpowiadamy na pytania, rekomendujemy konkretne mieszkania, rozwiewamy wątpliwości dot. kupna własnych czterech kątów.

Wyniki

Już w pierwszym miesiącu działań dotarliśmy do ponad 70 000 konsumentów z określonej wcześniej grupy docelowej.

Wygenerowaliśmy ponad 300 000 odsłon naszych reklam i treści publikowanych na fanpage marki Dekpol.

A ile kosztował nas każdy pozyskany lead? – o połowę mniej niż wynikało to z przeprowadzonych wcześniej estymacji.

Izabela Morawska, Dekpol:

Z agencją Pitted Cherries współpracujemy w ramach kampanii leadowej na Facebooku. Temat niełatwy, ponieważ nastawiony na twarde wyniki, a konkurencja na rynku mieszkań jest ogromna.

 

Jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ pozytywne rezultaty pojawiły się już podczas pierwszego miesiąca działań, a im dłużej trwa kampania, tym są one lepsze. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć zakres kampanii o kolejne inwestycje, dla których pozyskujemy leady.

 

Pitted Cherries to kompetentna, pomysłowa i sumienna agencja. To także sympatyczny zespół, z którym mamy bardzo dobry kontakt. Z czystym sumieniem mogę polecić ich usługi.