Incolak – bezglutenowy Brand Hero marki Incola

Kim jest Klient?

Marka Incola została stworzona w 2011 r. Zakład produkcyjny jest zlokalizowany w Bielsku-Białej. Celem zespołu specjalistów jest tworzenie takich produktów, których smak i struktura sprawi, że na stałe zagoszczą w domach osób na diecie bezglutenowej.

Wyzwanie

Wprowadzenie do komunikacji postaci Brand Hero, która będzie propagowała i niejako „odczarowywała” dietę bezglutenową. Bo to nieprawda, że osoby na diecie bezglutenowej nie mogą cieszyć się życiem i po prostu – dobrze zjeść!

Koncepcja postaci - bezglutenowy Incolak

Nasz bohater ma na imię Incolak i jest niezwykle sympatycznym, ale i charakternym stworzeniem.

Kocha jeść. Jest na diecie bezglutenowej, ale to nie przeszkadza mu w ciągłym podjadaniu bezglutenowych przysmaków.

Chętnie dzieli się swoimi przemyśleniami i emocjami z fanami marki na Facebooku.

Kreacja wizualna postaci - 3 opcje, z których wybierał Klient.

Kiedy określiliśmy cechy charakteru, przystąpiliśmy do stworzenia kreacji wizualnej postaci. Przygotowaliśmy 3 propozycje wyglądu naszego bohatera, z których klient wybrał ten, który był najbliższy jego wyobrażeniom.

Stworzona przez nas postać musiała być tożsama z kreacją wizualną marki i po prostu do niej pasować.

Wprowadzenie emocji.

Kolejnym krokiem było wprowadzenie emocji. Stworzyliśmy rysunki z Incolakiem w roli głównej, które wyrażały takie emocje jak: radość, złość, zdziwienie czy znudzenie. Te emocjonalne odsłony Incolaka to swego rodzaju materiał źródłowy, na podstawie którego będziemy tworzyli content na fanpage Klienta.

Incolak w akcji.

Publikowany na fanpage Klienta content to krótkie, komiksowe scenki z Incolakiem w roli głównej. Prezentujemy sytuacje bliskie każdemu, kto jest na diecie bezglutenowej. Wszystko w charakterystycznym klimacie, z dystansem i poczuciem humoru.