ViVio to polska firma zajmująca się produkcją i dystrybucją zdrowej żywności. Wśród szerokiej gamy produktów znajdują się m.in. czystek, młody jęczmień, olej kokosowy, babka płesznik, błonnik oczyszczający, nasiona chia, jagody goji czy ksylitol.
ViVio to polska firma zajmująca się produkcją i dystrybucją zdrowej żywności. Wśród szerokiej gamy produktów znajdują się m.in. czystek, młody jęczmień, olej kokosowy, babka płesznik, błonnik oczyszczający, nasiona chia, jagody goji czy ksylitol.
Otrzymaliśmy brief na działania Public Relations zakładające obecność w mediach branżowych i konsumenckich. ViVio to firma, dla której bardzo ważne są takie wartości jak zdrowie, optymalne odżywianie, aktywność fizyczna. Naszemu Klientowi zależało na tym, aby podkreślać je w komunikatach prasowych.
Zaczęliśmy od reaserchu i stworzenia bazy kluczowych mediów, w których chcieliśmy się pojawić.
Następnym krokiem było przygotowanie (po rozmowie z Klientem) półrocznego planu komunikacji – 12 komunikatów prasowych.
Przygotowane przez nas komunikaty prasowe przekazaliśmy dziennikarzom z interesujących nas gazet i portali. Dodatkowo wysłaliśmy do redakcji paczki z produktami Klienta. Tak, aby dziennikarze mogli sami sprawdzić jak smakują.
Artykuły pojawiły się zarówno w prasie drukowanej, jak i serwisach online. Byliśmy obecni w mediach konsumenckich (prasa kobieca, lifestylowa, magazyny o zdrowiu), jak i branżowej (tematyka spożywcza).
Kampania PR-owa dla marki ViVio zaplanowana była na pół roku działań, ale już po 3 miesiącach przekroczyliśmy zakładane cele zasięgowe.