Jak pozyskiwaliśmy klientów dla firmy Extor?

Kim jest Klient?

Extor to jedna z największych firm księgowych w Polsce. Zatrudniająca ponad 200 księgowych. Jej klientami są przede wszystkim spółki, które dopiero co wchodzą do Polski, ale jeszcze nie założyły tutaj działalności. Firmy te chcą, aby ich księgowością zajął się profesjonalny i kompetentny partner.

Wyzwanie

Największym wyzwaniem było wstrzelenie się w odpowiedni moment – musieliśmy dotrzeć do dużych, zagranicznych firm, które chcą otworzyć spółkę w Polsce, ale jeszcze tego nie zrobiły. Tak więc ten czas, gdy musieliśmy dotrzeć do nich z naszym przekazem, był bardzo wąski. Jak zdefiniować te firmy? Jak sprawić, aby same zgłaszały się do firmy Extor?

Realizacja - landing page + kampania AdWords

Klient oczekiwał od nas konkretnych wyników. Postawiliśmy więc na reklamę AdWords. Kierowaliśmy ruch na specjalnie dedykowane strony, które zbierały leady.

Stworzyliśmy dwie strony internetowe – tzw. landing page – jedną dedykowaną usługom księgowym, drugą kadrom i płacom. Dużą wagę przywiązywaliśmy do przyjaznego i przejrzystego designu stron oraz wyraźnego call to action. Strony te były w kilku językach – polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.

Równocześnie określiliśmy kluczowe frazy, które wpisują w Google osoby, chcące otworzyć biznes w Polsce. Również w kilku językach.

Specyfika tych stron była doskonale dopasowana do działań AdWords w wyszukiwarce Google. W rezultacie – jeśli ktoś wpisywał w Google frazy związane z otworzeniem biznesu w Polsce, nasz landing page wyświetlał mu się na pierwszym miejscu.

Realizacja - remarketing

Bardzo ważnym elementem, który wpłynął na sukces kampanii, był remarketing, czyli kampania, której celem było powtórzenie przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili nasz landing page.

Użytkownicy ci nie tracili z nami kontaktu. Przypominaliśmy im o sobie, dzięki czemu zaobserwowaliśmy w tamtym okresie wyraźny wzrost wpisywania w przeglądarkę internetową słowa „Extor”.

Konsument, który raz miał kontakt z naszą stroną, wracał do nas.

Realizacja - ekspercki blog + profil na LinkedIn

Wsparciem kampanii były działania wizerunkowe na dedykowanym blogu marki Extor oraz za pośrednictwem kanału w serwisie LinkedIn:

 

  • Blog ekspercki marki to miejsce, w którym przede wszystkim edukowaliśmy konsumentów. Pisaliśmy o stale zmieniających się przepisach, wyjaśnialiśmy zawiłości księgowo – płacowe oraz odpowiadaliśmy na najczęściej zadawane pytania. Dodatkową korzyścią bloga był wpływ publikowanych treści na wyniki organiczne strony Extor w Google.

 

  • Profil na LinkedIn to przestrzeń, w której pisaliśmy o marce Extor, jej sukcesach, nagrodach czy zdobytych certyfikatach. Budowaliśmy wiarygodność i profesjonalny wizerunek firmy.

Wyniki kampanii.

W okresie, w którym prowadziliśmy działania ponad połowa klientów firmy Extor to klienci pozyskani dzięki naszej kampanii!

Zyski ze współpracy tylko z kilkoma z nich, zwróciły koszty wszystkich naszych działań!

Patrycja Strzelecka, Prezes Zarządu firmy Extor:

„Agencja Pitted Cherries wspierała nas w działaniach, których celem było skuteczniejsze pozyskiwanie nowych usługobiorców. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe spółki, które planują otwarcie swoich oddziałów w Polsce. Dotarcie do nich w odpowiednim momencie – kiedy decyzja o utworzeniu oddziału została już podjęta, ale firma nie wybrała jeszcze obsługi księgowej lub kadrowo – płacowej – jest niezwykle trudne.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów współpracy z Pitted Cherries. Agencja opracowała i wdrożyła plan działań, którego efektem jest wzrost liczby leadów. Za pomocą kampanii AdWords i remarketingu, prowadzonych w kilku językach, dotarliśmy do właściwych grup docelowych. Osoby te kierowane były następnie na dedykowaną stronę, by zostawiły swoje dane kontaktowe.

Z przyjemnością polecam agencję Pitted Cherries jako sprawdzonego partnera, którego wiedza, metodologia oraz doświadczenie pomogły w osiągnięciu zamierzonego celu marketingowego i przełożyły się na zyski firmy Extor.”