Arystokrata polskich szos – niestandardowa realizacja

Kim jest Klient?

Wydawnictwo De Agostini, które wprowadziło na rynek bardzo specyficzny produkt – model Malucha w skali 1:8. W częściach. Każdy może go złożyć zamawiając prenumeratę. Część po części, po kolei wraz z kolejnymi numerami serii.

Wyzwanie

Jak zbudować zasięg i dotrzeć do konsumentów potencjalnie zainteresowanych kolekcją? Jak przekonać ich do tego, że warto zainwestować w nią czas i pieniądze? Jak  sprawić, aby sentyment do Fiata 126p tryumfalnie powrócił, a wspomnienia z nim związane odżyły?

Realizacja

Stawiamy na wirusowe ogłoszenia, na których model Malucha wygląda jak prawdziwy samochód. Kreatywne copy i seria niestandardowych zdjęć intrygują konsumentów. Nasze ogłoszenie staje się hitem Internetu!

Obejrzyj film, w którym opowiadamy o tym, jak tego dokonaliśmy:

580000

Odbiorców Kampanii

230000

Odsłon Ogłoszeń

3500

Interakcji